Ga naar de inhoud
Wat kun je doen als je een klacht hebt over de CVP Wzd?

Als je klachten hebt over de ondersteuning van de CVP Wzd zijn er verschillende mogelijkheden:

  • Je kunt met de CVP Wzd gaan praten. Je kunt iemand vragen of iemand jullie wil helpen bij dat gesprek. Je praat dan samen met de CVP Wzd over wat je niet goed vindt gaan en zoekt samen naar een oplossing.
  • Je kunt de klacht bespreken met de organisatie waar de CVP Wzd in dienst is. Samen kijk je dan hoe de klacht kan worden opgelost.
  • Je kunt je klacht indienen bij de klachtencommissie CVP Wzd. De klachtencommissie doet een uitspraak over de klacht. De klachtencommissie onderzoekt of je gelijk hebt of niet.

Hoe dien je een klacht in?

Je kunt een brief of een mail sturen. In de brief of mail staat in ieder geval: 

  • Jouw naam en adres.
  • De naam van de CVP Wzd over wie je klaagt.
  • De naam van de organisatie waar de CVP in dienst is. (dat kan zijn Het LSR, Quasir, Zorgbelang of Zorgstem)
  • Jouw klacht en wat je de CVP precies kwalijk neemt.
  • De datum van indiening van de klacht.
  • Wanneer (op welke datum of in welke periode) de klacht heeft plaatsgevonden.
  • Wat er precies is gebeurd.
  • Wat je met de klacht wil bereiken.
  • Met wie je over de klacht hebt gesproken.

Als opschrijven voor jou lastig is, kun je ook bellen. Dan helpt de secretaris van de klachtencommissie met het opschrijven van de klacht.

Je stuurt je mail naar: secretaris@klachtencommissie-cvp-wzd.nl
Je stuurt je brief naar: Klachtencommissie CVP Wzd, Postbus 415, 1200 AK Hilversum

Je kunt de secretaris bellen op: 06 15 47 44 87. Vaak krijg je de voicemail, maar de secretaris belt binnen een dag terug als je je telefoonnummer en naam inspreekt.

Binnen 5 werkdagen laat de secretaris weten dat je klacht is ontvangen. Je hoort dan ook wat er verder met je klacht gaat gebeuren.